دستگاه لاغری کرایولیپولیز ترکیبی 360 درجه آلپای

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

یکی از بهترین دستگاه‌ها برای لاغری دستگاه لاغری کرایولیپولیز است. این دستگاه به دلیل آن که بدون نیاز به جراحی و در مدت زمانی کوتاه می‌تواند باعث کاهش وزن افراد شود به شدت در میان کلینیک داران و مراجعه کنندگان به محبوبیت رسیده است. در ادامه با این دستگاه و ویژگی‌های آن به طور کامل آشنا خواهیم شد.

یکی از مهم‌ترین لاین‌های کلینیک زیبایی لاین لاغری است. امروزه تمایل به کاهش وزن و حفظ تناسب اندام برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بین خرید دستگاه‌، دستگاه کرایولیپولیز برای کلینیک داران ضرورت پیدا کرده است زیرا در درآمد کلینیک زیبایی تاثیر مستقیم دارد.

منظور از کرایولیپولیز چیست؟

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

قبل از آن که به بررسی دستگاه لاغری کرایولیپولیز بپردازیم بهتر است در ابتدا این روش درمانی را مورد بررسی قرار دهیم. کرایولیپولیز که به آن کول اسکالپتینگ نیز می‌گویند یکی از روش‌های کاهش وزن و لاغری است که در آن چربی‌ها فریز می‌شوند. این روش غیر تهاجمی با استفاده از سرما باعث فریز شدن چربی‌های قسمت‌های مختلف بدن می‌شود. این روش برای از بین بردن چربی‌های بدن که با استفاده از رژیم غذایی و ورزش کردن از بین نمی‌روند مناسب است. پس از آن که چربی‌ها فریز و آپاپتوز شدند به صورت طبیعی طی مدت 1 تا 4 ماه از بدن به همراه ادرار دفع می‌شوند و بدین ترتیب با هر جلسه کرایولیپولیز بخشی از ضخامت چربی‌ها کاسته می‌شود.

اطلاعات کلی درباره دستگاه لاغری کرایولیپولیز ترکیبی

دستگاه لاغری کرایولیپولیز ترکیبی در واقع ترکبی از دستگاه کرایولیپولیز معمولی و دستگاه کویتیشن است. به همین دلیل این دستگاه دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که ان را نسبت به سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند. به طور کلی این دستگاه دارای 5 هندپیس کرایو با چرخش 360 درجه است که در تمامی مناطق بدن می‌توان از آن استفاده کرد که یکی از هندپیس‌های کرایو برای از بین بردن غبغب صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، این دستگاه دارای دو هندپیش RF فرکشنال و یک هندپیش کویتیشن می‌باشد که برای لیفت صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. جوابدهی این دستگاه بسیار بالا بوده و تقریبا چند هفته پس از انجام کرایولیپولیز می‌توان جوابدهی آن را مشاهده کرد. به طور تضمینی در هر جلسه می‌توان انتظار کاهش دو سایز را در فرد مراجعه کننده داشت.

اطلاعات فنی دستگاه لاغری کرایولیپولیز

در جدول زیر می‌توانید مشخصات فنی دستگاه لاغری کرایولیپولیز را مشاهده کنید.

توان نامی دستگاه

800w

کولینگ

-10to~-45°C

قدرت دستگاه

10mw/pcs

فرکانس کویتیشن

40KHz

فرکانس RF

5MHz

دما

5°C – 40°C

اندازه مانتیور

10.4inch

اندازه دستگاه

106x73x65cm

وزن دستگاه

56kg

 

کاربرد دستگاه لاغری کرایولیپولیز

همان طور که در قمت‌های قبلی نیز اشاره شد دستگاه لاغری کرایولیپولیز یکی از بهترین دستگاه‌های موجود برای کاهش وزن و لاغری است که به دلیل غیر تهاجمی بودن و دوره نقاهت کوتاه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در ادامه مهم‌ترین کاربردهای دستگاه لاغری کرایولیپولیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  • کاهش چربی‌ بدن در نواحی مختلف
  • درمان سلولیت در قسمت‌های مختلف بدن
  • بهبود متابولیسم و گردش خون در بدن

مزایای خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

دستگاه لاغری کرایولیپولیز یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های لازم برای مطب‌های زیبایی است که در لاین لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز از شرکت پیکاپ سرمایه مزایای زیادی دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • افزایش درآمد کلینیک زیبایی
  • افزایش کلاس کاری کلینیک زیبایی
  • امکان خرید به صورت نقد و اقساط
  • گارانتی 18 ماهه
  • وارانتی به مدت 2 ماه (در صورت نارضایتی و خرابی دستگاه تمام مبلغ دستگاه عودت داده شده و دستگاه پس گرفته می‌شود)

قیمت دستگاه لاغری کرایولیپولیز

قیمت دستگاه لاغری کرایولیپولیز به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال شرکت سازنده دستگاه، کاربردهای دستگاه، قطعات مورد استفاده و غیره. بنابراین نمی‌توان عدد ثابتی را برای این دستگاه در نظر گرفت و دستگاه کرایولیپولیز با قیمت‌های مختلف در بازار موجود است. با این حال به طور میانگین قیمت دستگاه کرایولیپولیز در تابستان 1403 حدودا 350 تا 450 میلیون تومان برآورده شده است.

شرکت‌های فروش تجهیزات پزشکی زیادی اقدام به فروش دستگاه لاغری کرایولیپولیز کرده‌اند. دستگاه کرایولیپولیز را می‌توان به صورت نقد و اقساط (بدون بهره) از شرکت پیکاپ سرمایه خریداری کرد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی دستگاه کرایولیپولیز پرداخته شد. این دستگاه یکی از بهترین و پر کاربردی‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی است. دستگاه کرایولیپولیز را که یکی از بهترین دستگاه‌های غیر تهاجمی برای لاغری است را می‌توان از شرکت پیکاپ سرمایه تهیه کرد.

شرکت پیکاپ سرمایه با بیش از 7 سال سابقه تجهیز و تاسیس کلینیک‌های زیبایی یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده و عرضه کننده دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی است. این شرکت موفق شده است تا کنون بیش از 210 کلینیک زیبایی را در سراسر کشور تاسیس کند. شما می‌توانید تجهیزات و دستگاه‌های مورد نظر برای کلینیک زیبایی خود را به صورت نقد و اقساط، بدون بهره و با اقساط  بلند مدت از شرکت پیکاپ سرمایه خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره و پاسخ به سوالات تنها کافی است شماره تماس خود را در جدول زیر وارد نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ما را دنبال کنید

به منظور راهنمایی هر چه بهتر مشاوران ما فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم

"*" indicates required fields

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرم linkedin واتس آپ واتس آپ تلگرام