دستگاه لیزر رادو پلاس

دستگاه لیزر رادو پلاس

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز در کلینیک‌های زیبایی، دستگاه لیزر موهای زائد است. امروزه دستگاه‌های مختلفی برای لیزر موهای زائد در بازار موجود است که از بهترین این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه لیزر رادو پلاس و دستگاه لیزر کندلا اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق دستگاه لیزر رادو پلاس بپردازیم.

اگر شما نیز به دنبال تاسیس کلینیک زیبایی خود هستید و به دنبال یک دستگاه لیزر با جوابدهی بالا و در عین حال با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اطلاعات کلی درباره دستگاه لیزر رادو پلاس

دستگاه لیزر رادو پلاس یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر تماسی و یا رولی حال حاضر در کشور است که دارای سه طول موج الکس (755 نانومتر) مناسب برای پوست‌های روشن، دایود (808 نانومتر) مناسب برای پوست‌های گندمی و اندیاگ (1064 نانومتر) مناسب برای پوست‌های تیره و سولار رفته می‌باشد. بنابراین این دستگاه برای تمامی تایپ‌های پوستی مناسب بوده و همه افراد با هر رنگ پوستی می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه رادو پلاس مجهز بودن آن به سیستم خنک کننده می‌باشد. دستگاه لیزر رادو پلاس بر خلاف سایر دستگاه‌های لیزر دارای دو سیستم خنک کننده مجزا می‌باشد. سیستم خنک کننده داخلی به همراه یک پمپ اب ایتالیایی موجب می‌شود که قطعات دستگاهی به درستی به کار خود ادامه دهند و حتی در زمان‌هایی که به مدت طولانی از دستگاه استفاده می‌شود هیچ اسیبی به قطعات وارد نشود. سیستم خنک کننده خارجی نیز دما را تا -15 درجه سانتی گراد کاهش داده و بدین ترتیب باعث کاهش درد و همچنین جلوگیری در اثر سوختگی می‌شود.

دستگاه لیزر رادو پلاس دارای سیستم FHR یا Fast Hair Removal بوده و در هر ثانیه می‌تواند 1 تا 20 شات انجام دهد. این کار باعث می‌شود که پروسه لیزر کردن کوتاه‌تر شده و بدین ترتیب در زمان صرفه جویی صورت گیرد.

هندپیس مورد استفاده در دستگاه لیزر رادو پلاس وزن کمی داشته و بنابراین کار را برای اپراتور لیزر بسیار راحت کرده است. از طرف دیگر دستگاه لیزر رادوپلاس دارای یک صفحه نمایش لمسی است که در آن می‌توان دما، تعداد شات‌ها و اطلاعات مراجعان را ذخیره کرد. این صفحه نمایش کمک بزرگی برای اپراتور است و بنابراین به طور کلی کار با این دستگاه حتی برای اپراتورهای مبتدی نیز آسان است.

لیزر بار مورد استفاده در دستگاه لیزر رادو پلاس ساخت شرکت Coherent آمریکا است که دارای 100 میلیون شات است که 70 میلیون آن توسط شرکت پیکاپ سرمایه تضمینی است. همچنین توان خروجی از دستگاه 1600 وات بوده که عدد قابل توجهی است.

اطلاعات فنی درباره دستگاه لیزر رادو پلاس

در ادامه اطلاعات فنی دستگاه لیزر رادو پلاس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اندازه صفحه مانیتور

10.4inch

فرکانس

1-20Hz

دمای پروب دستگاه

0-4°C

حداکثر توان قدرتی

2000W

وزن دستگاه

65Kg

ولتاژ دستگاه

AC220V±22V 50Hz / 60Hz , 10A

 

کاربردهای دستگاه لیزر رادو پلاس

کاربردهای دستگاه لیزر رادو پلاس

دستگاه رادو پلاس یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است چنین کاربرد دارد که در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  • رفع دائمی موهای زائد نواحی مختلف بدن
  • درمان ضایعات مربوط به رنگدانه‌های پوستی
  • سفید کنندگی پوست (یک تا دو درجه)

مزایای خرید دستگاه لیزر رادو پلاس

خرید دستگاه لیزر رادو پلاس از شرکت پیکاپ سرمایه مزایای زیادی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آنان اشاره خواهد شد.

  • امکان خرید نقد و یا با اقساط بلند مدت
  • گارانتی 20 ماهه
  • وارانتی به مدت 2 ماه
  • خدمات پس از فروش 10 ساله

قیمت دستگاه رادو پلاس

دستگاه رادو پلاس دستگاه انحصاری شرکت بهین جهش داتیس است که دارای وارانتی، گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت می‌باشد. قیمت دستگاه رادو پلاس در حال حاضر  و در تابستان سال 1403 حدودا 500 میلیون تومان است. این دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه‌های رفع موهای زائد از قیمت مناسبی  برخوردار است و لذا توانسته در طی مدت کوتاهی به یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد تبدیل شود.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی دستگاه لیزر رادو پلاس پرداخته شد. این دستگاه که یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد در کشور است محصول انحصاری شرکت بهین جهش داتیس است. همان طور که اشاره شد این دستگاه دارای وارانتی، گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت است که ضمانتی بر کیفیت این دستگاه است. اگر شما نیز به دنبال خرید یک دستگاه لیزر رفع موهای زائد با کارایی بالا، جوابدهی سریع و قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما پیکاپ سرمایه است.

پیکاپ سرمایه با بیش از 7 سال سابقه تجهیز و تاسیس کلینیک‌های زیبایی تا به حال توانسته بیش از 220 کلینیک زیبایی را در سراسر کشور تاسیس کند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان فرم مورد نظر در همین صفحه را تکمیل نموده تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ما را دنبال کنید

به منظور راهنمایی هر چه بهتر مشاوران ما فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم

"*" indicates required fields

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرم linkedin واتس آپ واتس آپ تلگرام